close x

Гарячі тури: економимо на відпочинку

Поділитись з друзями:
Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Facebook

Розповіді про майже дармовий відпочинок по гарячому туру давно стали обов’язковими в спілкуванні любителів заморського відпочинку.
Чим відрізняється звичайний тур від гарячого? Нічим, окрім ціни. Це стандартний турпакет, що складається з авіаквитка, трансферу, проживання з харчуванням і страховки, але продається дешевше.

Причиною різкого здешевлення є непередбачені обставини, через які тур не можна продати за звичайною ціною: наприклад, відмова туристів в останній момент від викупленого або заброньованого туру через хворобу. Як правило, такий форс-мажор відбувається за пару днів до початку туру, і реалізувати його інакше, окрім як знизивши ціну, неможливо. Тому й не буває гарячих турів за місяць до вильоту. Ціна може впасти на 20-40%. Рідко, але трапляються пропозиції практично за ціною авіаперельоту. Іноді – в 2 рази дешевше початкової ціни.

Сподіватися чи на «фортуну»

Різновидом гарячих турів є акції по системі «Фортуна», «Бінго», «Експрес». Сутність їх полягає в тому, що продається тур в готель з певною зірковістю і харчуванням. Але турист заздалегідь не знає, в який готель з тих, що заявлені в списку, він потрапить. Платою за ризик для нього є більш низька, порівнянна з палаючим, вартість туру. Навіщо туроператор влаштовує ці ігри? Тому що він передбачає: незабаром почнуть пустувати номери в групі готелів. І вживає заходів. В принципі, це випадок не гарячого, а «тліючого» туру, так як у туриста залишається кілька днів до поїздки.

Як показує досвід, заявлені 5 * найчастіше є найдешевші з можливих і шанс пожити у справжній «п’ятірці» – мінімальний. Швидше за все, вас чекає готель на відшибі, з поганим пляжем. А що ви хочете від путівки, де левову частку вартості з’їдає авіапереліт? Або такий нюанс: у подібній акції може бути сказано, що готель знаходиться в Антальї. Але не всі знають, що в турбізнесі словом «Анталья» називають узбережжі довжиною 300 км з дуже різними пейзажами, пляжами і т. д. Тому, щоб уникнути розчарувань, орієнтуйтеся на найгірший готель із запропонованих (якщо туроператор сподобиться назвати учасників). Оскільки він вас влаштовує, то і в інших непогано буде.

Коли вони загоряються

Тури частіше «горять» на початку та наприкінці сезону, коли продажі йдуть мляво, не всі місця в готелях або на рейсах продаються. Для Туреччини це квітень і жовтень, для Єгипту – квітень і серпень, для Тунісу – вересень. Є також «критичні» періоди, коли попит різко падає. Наприклад, дні до і після травневих та інших свят, шкільних канікул. Туроператори на ці дати знижують ціни заздалегідь. І називати такі тури гарячими не зовсім вірно. Вони є швидше «спецпропозиціями». А от зловити тур в розпал сезону складно. Це питання удачі: наприклад, хтось в останній момент відмовився від поїздки. Саме так з’являються тури за ціною авіаквитків.

Кому підійде «гаряченьке»

Такий спосіб відпочинку підійде тим, хто готовий піти на ряд умов. По-перше, погодитись з тим, що дата вильоту невідома до останнього. По-друге, не морочитись, в якому саме готелі зупинитись. По-третє, такий тур для тих, хто просто хоче виїхати хоч куди-небудь, а грошей в обріз. З такої категорії – дайвери, що їдуть в Єгипет. Їм байдуже, чи є басейн в готелі і куди виходять вікна номера. Все одно весь день вони проводять в морі.

Як не обпектися

Часта помилка при підборі гарячого туру – вірити рекламі, коли помітна назва виявляється всього лише маркетинговим ходом для залучення покупців. Адже слово «гарячий» в турбізнесі не експлуатував тільки ледачий. Зіставте ціни декількох компаній – і ви помітите: іноді під виглядом гарячого криється звичайний тур. Звичайною причиною зіпсованого відпочинку є приховування від туриста причини низької ціни туру. Замість хорошої пропозиції можуть продати поїздку економ-рівня в недобудований готель, в незручному місці і т. д.

Як би вас не підтискали строки, вивчіть договір у частині, що стосується заміни готелю. Цілком можливо, що спритний продавець, розуміючи, що клієнт в поспіху не помітить цього, включить в договір можливу заміну готелю. Наприклад, у випадку «істотної зміни обставин». І потім розберися – що це за «істотні зміни» і чому тебе поселили в набагато гірший готель.

Як шукати

Є два способи шукати гарячий тур. Спосіб № 1 – доручити менеджеру фірми. Переваги такого підходу – економія вашого часу. Спеціаліст набагато більше «в темі» і знає, як шукати. Недолік цього способу – ви залежите від сторонньої людини. Тому розпитайте своїх знайомих і знайдіть турфірму з хорошою репутацією. Приходьте в офіс з виразно сформульованим побажанням: можливі дати, побажання по готелю, сума, якою ви володієте. Викладіть побажання і оцініть роботу менеджера. Як швидко він щось запропонує? Буде «продавлювати» один варіант або покаже декілька? Спосіб № 2 – засісти за комп’ютер і почати пошук самостійно.

Теоретично будь-який тур ви можете знайти самі. Перегляньте сайти туроператорів і визначте середню ціну уподобаного готелю. Іноді тут можна знайти і гарячі тури. Коли нормальна ціна відпочинку ясна, то починайте пошук: підписуйтесь на спеціальні розсилки, постійно заходьте на сайти турфірм. Але врахуйте, для успішного пошуку вам доведеться освоїти термінологію (зірки, все включено, чек-аути і т. д.) і призвичаїтися працювати в системах підбирань туру.

Интересные предложения предлагает портал Фабрика Туров. Горящие туры в Египет, Турцию и Таиланд ищите на сайте www.fabrikaturov.ua.

Тури стали «горіти» рідше

Криза не забула позначитися і на турах. У 2009 році гарячі тури хоч і не зникли зовсім, але стали більш рідкісними. Через зменшення турпотоку оператори скоротили чартери, а ті, що залишилися, добре заповнюються. Навіть якщо залишається пара порожніх крісел, то оператори не поспішають опускати ціну. Така ситуація стосується насамперед Єгипту та Туреччини. Інші країни відреагували на зменшення турпотоку інакше. Греція зараз може конкурувати з невиправдано коштовною Туреччиною. Греки скидають ціни за пару тижнів до терміну подачі документів на візи, якщо бачать, що готелі будуть порожні. А в Таїланді взагалі скасували плату за візу, додають безкоштовні ночі. Якщо ви готові витратити пару тисяч, то замисліться – поїхати в Туреччину або знайти хорошу пропозицію по Таїланду.

Тури стали «горіти» рідше. Все з тієї ж причини – турбізнес встиг відреагувати на зменшення туристів скороченням чартерних рейсів. «Правда, туроператори часто використовують дешевий прийом: завищують вартість турпакетів, а потім радісно виголошують знижку в 10%. Але якщо набратися терпіння, обдзвонити турфірми, то стане ясно, що «хороша» ціна – просто середньостатистична. Зараз можна заощадити не стільки на знижці на вартість турпакета, скільки на спецпропозиції. Так, деякі турагенції пропонують додаткові ночі в готелі, безкоштовне розміщення дитини. Для сім’ї з трьох осіб економія може скласти $500-600.

Туристична сфера0 comments

Залишити коментар