close x

Що таке «гарячі» тури і путівки і які в них недоліки

Поділитись з друзями:
Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Facebook

що таке гаряча путівкаХто не любить халяву? Проте одні її люблять, а інші на цій любові заробляють гроші. У туристичному бізнесі простий приклад – так звані “гарячі” тури. Чим вони відрізняються від звичайних турів і які мають недоліки? Про це знають далеко не всі. Тому ця стаття повністю присвячена “палаючим” турам і путівкам. Досить-таки цікаві факти, от таке от.

Щоб ви одразу зрозуміли, що таке “гарячі” тури і путівки, треба провести аналогію з магазинами одягу. Бутіки і магазини, що торгують одягом, періодично влаштовують великі розпродажі з хорошими знижками. Таким чином вони позбавляються від одягу, що вже не є актуальним та вийшов з моди, залучаючи клієнтів низькими цінами. Те ж саме роблять і туроператори, поставляючи в продаж путівки і тури на найближчі дні, які раніше продати не вдалося. Ці тури туроператор називає “палаючими” і реалізує за низькою ціною. Здавалося б, усе просто і прозоро. І дійсно, іноді можна дуже вигідно придбати справжні “гарячі” тури і путівки. Але не завжди.

[ad#box]Туроператори можуть відверто брехати своїм клієнтам. Для цього вони можуть спеціально не виставляти на продаж тури в готель, який не користується попитом, а за кілька днів до виїзду або вильоту обізвати їх “палаючими” і призначити ціну навіть більша за ту, за якою цей тур планувався продаватися спочатку. Таким чином клієнт, почувши чарівне словосполучення “гарячі тури” і повіривши словами співробітників туристичної компанії, купує путівку в не самий благополучний готель (санаторій і таке інше). Дорожче її початкової вартості. Чи це не обман?

У категорію “палаючих” тури іноді потрапляють через те, що перевезення туристів здійснюється маленькими неконкурентоспроможними перевізниками або найманими приватниками. Через відсутність можливості виставляти на свої послуги ринкові ціни такі перевізники змушені демпінгувати. А туроператори не впускають шансу назвати такі тури “палаючими”, бо вони дійсно мають більш низьку ціну в порівнянні з аналогічними. Ви можете подумати – ну і що? Яка різниця, хто привезе до місця відпочинку? Насправді, різниця є і полягає вона в тому, що до місця відпочинку вас можуть доставляти на старому літаку або автобусі; персонал такого перевізника може мати не найвищу кваліфікацію; виліт або виїзд може здійснюватися не в найзручніший час і не по самому зручному маршруту і таке інше.

Ще один вид обману туроператорами своїх клієнтів при реалізації “палаючих” турів – це підміна готелю. Полягає вона в тому, що турист, здійснюючи і оплачуючи замовлення, обирає той чи інший готель. По приїзду на місце відпочинку йому повідомляють, що в обраному ним готелі раптово закінчилися вільні місця та пропонують оселитися в рівнозначному готелі. Насправді проживання в пропонованому готелі трохи дешевше, але турист-то вже все сплатив. Таким чином клієнт, ще будучи в офісі туроператора, заздалегідь оплачує інший готель за ціною вищою, ніж фактична його вартість.

Справжні “гарячі” тури можна придбати в міжсезоння, коли готелі не повністю заповнені. Прекрасний приклад цього – весняні тури до Туреччини або лютневі до Єгипту.

Чудова можливість придбати некоштовний “палаючий” тур з’являється на старті або фініші чартерних програм, коли перші або останні рейси слабко завантажені, в результаті чого туроператори змушені знижувати розцінки щоб набрати відсутню клієнтуру.

Так звані тури категорії “Фортуна” – прекрасний приклад справжніх “палаючих” турів. У цьому випадку турист сплачує в офісі туроператора категорію готелю, ті чи інші послуги, то чи інше харчування, але в якому саме готелі він розташується – не знає до самого прильоту чи прибуття на відпочинок. В результаті він отримує те, за що платив, але істотно заощадивши.

Туристична сфера0 comments

Залишити коментар