close x

Що потрібно врахувати, щоб вдало відкрити турфірму

Поділитись з друзями:
Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Facebook

Щоб відкрити турфірму, потенційний власник може піти двома шляхами. Перший – самостійне відкриття фірми і спроби – на жаль, у переважній більшості випадків, марні – своїми силами утримати її на плаву. Другий спосіб – купити франшизу у відомої франчайзингової мережі і працювати за давно перевіреною десятками і сотнями турагентств схемою. Третій спосіб – відкрити турфірму “під ключ”.

Первый путь – самый тяжелый и рискованный, а третий – самый легкий. Проще всего найти услуги по открытию турагентства здесь. Консультация по телефону (067) 124-43-56.

Якщо ви вирішили відкрити турагенцію самостійно, вам буде потрібно складати бізнес план, що враховує роботу в умовах тотальної конкуренції на ринку надання туристичних послуг. Адже ні для кого не секрет, що туристичний бізнес – одна з найбільш висококонкурентних сфер. В одній тільки Україні налічується понад тисячу туроператорів і майже 5 тисяч турагенцій. Щоб відкрити турфірму і в умовах такої високої конкуренції зробити її прибутковою справою, ви повинні бути повністю впевнені в своїх силах і в дієвості вашої системи бізнесу. Незважаючи на те, що кількість виїжджаючих за кордон або подорожуючих в межах своєї країни українців сьогодні сягає найвищого значення і з кожним роком зростає, кількість успішних турагенцій, що діють в наших умовах, не може бути безмежним. І саме тому більшість знову відкритих фірм зазвичай не можуть протриматися і перших трьох років роботи.

З одного боку, туристична агенція як власний бізнес привабливий незначними – у порівнянні з іншими висококонкурентними нішами – початковими витратами. З іншого – постійно розширюються потреби наших співвітчизників в нових напрямках туризму, у зростанні кількості та якості туристичних послуг. Все це в сумі створює видимість легкості підняття власної фірми, особливо для людей, які вже працювали в сфері туризму – менеджерами, керуючими або на будь-яких інших посадах.

Проте слід розуміти, що такі думки приходять не тільки до вас, що сотні і тисячі чоловіків і жінок точно так само все розрахували і побачили прибутковість агенції, вирішили відкрити турфірми з надією заробити на ній в найкоротший термін. Такі райдужні очікування в більшості випадків дуже швидко розбиваються об суворі камені реальності.

Непрофесійні співробітники, неправильно підібране місцерозташування офісу, невміння залучити клієнтів і загальна непродумана стратегія роботи призводять до занепаду і закриття більшості знову відкритих турфірм. Виходом з цієї ситуації може стати лише найбільш високий професіоналізм людини, що вирішила відкрити агенцію. Однак, саме серед тих, хто відкриває нову справу, професіоналів найвищого класу і не знайти. Вони з’являються вже в процесі роботи, в проходженні підводних каменів і всіх перешкод, що з’являються на шляху.

Тому єдиним правильним з усіх можливих рішень бачиться бізнес франчайзинг. Франчайзинг – це шанс відкрити турагенцію, в самі короткі терміни здатну почати приносити прибуток під контролем і керівництвом центрального офісу франчайзера. Правильно вибраний франчайзер обов’язково повинен бути дійсно добре відомий результатами своєї роботи і роботи своїх турагенцій бренд. При покупці франшизи невідомої мережі, без представлених нею діючих турфірм в її складі, ви ризикуєте стати жертвою шахрайства або ж просто недосвідченістю фірми, яка вирішила стати франчайзером. Далеко не кожна успішна туристична фірма може гарантувати прибуток в умовах, відмінних від умов роботи самого франчайзера. Тільки відомі мережі, франчайзинг в яких – пріоритетний напрямок діяльності, здатні надати дійсно діючу, розраховану на роботу в різних умовах, схему успішного становлення туристичного бізнесу.

Туристична сфера0 comments

Залишити коментар